Türk Dil Kurumu’na göre tren; isim Fransızca train Demir
yolunda yolcu ve yük taşımakta kullanılan, bir veya birkaç lokomotif tarafından
çekilen vagonlar dizisi, katar, şimendifer,
direk kelimesi ise, isim
Ağaçtan veya demirden yapılan uzun ve kalın destek olarak tanımlanmış.
Bu durumda “Trek
“ sözcüğü, tren ve direk kelimelerinin birleşmesiyle oluşuyor. (Bu
kelime sosyal medyada son bir yıldır gündemde.)
Çok çok büyük büyük Britanya halkı, atlarla
bir yerden bir yere gitmek, hem zaman alıyor hem de malları taşımak zahmetli, bu
soruna bir çare bulmak lazım diye, düşünmeye başlamışlar. İçlerinden adı Richard
(Aslan Yürekli) olan birisi, demir atı icat etmiş. Böylece sorun ortadan
kalkmış olmuş. O demir at gelişmiş gelişmiş ve şimdiki trenler halini almış ya
da bizim deyişimizle treklere dönüşmüş.
Şimdi teze göre, teribatta açık bulursak ve
bu açıktan harekât düzenlersek, teribat kullanılmaz hâle gelir ve teribat
çöker. Ama araştırmalar sonucu, 23 noktada (Bu sayının herhangi bir özel anlamı
yok.) teribat açığı keşfi yapıldı.
23. noktadan daha fazla açık bulmak
gerekiyordu ki, teribat, domino etkisi yapabilsin. Tabi bu arada QCHG (harf yerleri
bilerek değiştirildi.) havada yatıyordu. Daha fazla açık bulanamadığı için trek
harekâtı iptal edildi.
Neye hikmet, neye kısmet gibi bir durum
ortaya çıktı. Sonra konu çok başka bir boyut durumuna geçti. CHQG hâlâ ortalıkta
yoktu.
Tabi bunun dışında A ve B körfez enerji kaynakları
da tahrip edilecekti.
Tatbikattı, yok bomba alarmı bunlar hep Pişekâr
ve Kavuklu hikâyeleri bibisi… gülücük
Ortalıkta olmayan bu gqhc şimdi ortalıkta
dolaşıyor, ama neden ben hâlâ iletişim kurabiliyorum onu çözemedim.
Neyse mrx sinema filmleri ile, bu iş olmaz ya da
olabilir. Şimdi başka bir alanda çok daha güzel bir keşif yaptık. Bu sefer
çember daralıyor…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder